بیدک یک راهکار کلی برای فروش در اینترنت است.

بیدک یک راهکار کلی برای فروش در اینترنت است. مجموعه‌ای از ابزارها، کانال‌های فروش و راهکارهای ارسال پرداخت و بازاریابی که در اختیار فروشگاه قرار می‌گیرند.

پلتفرم بیدک، بستری ابری است که قابلیت ساخت و مدیریت فروشگاه اینترنتی بدون نیاز دانش فنی را برای افرادی که محصولی برای فروش دارند فراهم می‌کند. بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند هم‌زمان محصول خود را در کانال‌های مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام فروخته و از طریق بیدک مدیریت کنند. با این حساب تمرکز اصلی هر فرد بر روی بازاریابی و فروش خواهد بود. امکان اتصال درگاه پرداخت آنلاین، قابلیت اضافه و مدیریت کردن بی‌نهایت کالا و سفارش، دسترسی به فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بی‌نهایت، امکان دریافت و اضافه کردن دامنه اختصاصی، ساخت فروشگاه بدون نیاز به دانش فنی و برنامه‌نویسی، بهینه‌سازی‌شده برای موتورهای جستجو و … از ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی فروشگاه ساز بیدک است.

دنیای مدرن امروز اینترنت بیشتر مرزها و محدودیت‌ها را کنار زده و انسان‌ها را وادار به تفکر مدرن و حرکت رو به جلو می‌کند. کسب‌وکارها هم از این قاعده مستثنا نیستند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این روزها همه چیز را می‌شود در دنیای مجازی فروخت و حالا امکانی فراهم شده که هر شخصی که کالایی برای فروش دارد می‌تواند در عرض چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشد. اما چطور؟

بیدُک یک راهکار کلی برای فروش در اینترنت است. مجموعه‌ای از ابزارها، کانال‌های فروش و راهکارهای ارسال پرداخت و بازاریابی که در اختیار فروشگاه قرار می‌گیرند. بستری ابری که قابلیت ساخت و مدیریت فروشگاه اینترنتی بدون نیاز دانش فنی را برای افرادی که محصولی برای فروش دارند فراهم می‌کند و آن‌ها می‌توانند هم‌زمان محصول خود را در کانال‌های مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام فروخته و از طریق بیدک مدیریت کنند.

امکان اتصال درگاه پرداخت آنلاین، قابلیت اضافه و مدیریت کردن بی‌نهایت کالا و سفارش، دسترسی به فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بی‌نهایت، امکان دریافت و اضافه کردن دامنه اختصاصی، ساخت فروشگاه بدون نیاز به دانش فنی و برنامه‌نویسی، بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو و … از ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی بیدُک است.

آیا شما از بیدک استفاده کرده‌اید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *