انتخاب بهترین و مناسب‌ترین اسم برای کانال یوتیوب

قدرت و تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی مختلف در انتقال اطلاعات و نمایش محصولات و خدمات گوناگون پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به‌طوری‌که امروزه بیشتر کسب‌وکارها برای معرفی کالاها و خدمات خود از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ زیرا می‌توانند محصولات خود را با میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان به اشتراک بگذارند و از این طریق به جذب مخاطبان و مشتریان بیشتری بپردازند. یکی از این شبکه‌های اجتماعی قدرتمند و مؤثر یوتیوب است؛ پلتفرم سرویس اشتراک ویدئو که دومین وبگاه پرطرفدار جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک بوده و بزرگ‌ترین شاخه گوگل محسوب می‌شود که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شود.

اگر شما نیز جزء آن افرادی هستید که به‌تازگی تصمیم گرفته‌اید در شبکه اجتماعی یوتیوب فعالیت خود را آغاز کنید، همچنین می‌خواهید کانال خودتان را راه‌اندازی نمایید و در انتخاب اسم با مشکل مواجه شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب این مقاله را تا پایان مطالعه کنید؛ زیرا نکات مهم و اساسی را درباره انتخاب اسم برای کانال یوتیوب مطرح خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

انتخاب اسم برای یوتیوب نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد؛ زیرا الگوریتم یوتیوب اسم کانال شما را برای کلمات کلیدی مرتبط بررسی می‌کند. اگر برندهای مختلف تصمیم بگیرند با شما همکاری کنند، ابتدا اسم کانال شما را بررسی کرده و آن را تجزیه و تحلیل می‌کنند؛ پس اسم کانال خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که توجه دیگران را جلب کند و بازخورد مثبت داشته باشد.

مطالب مرتبط:

برای فروشگاه اینترنتی خود چه اسمی انتخاب کنیم؟

 

نام کانال یوتیوب چیست؟

این اسم همان اسمی است که در صفحه کانال شما و همچنین در ویدئوهای کانال مشاهده می‌‌‌شود که مشتریان و مخاطبان را از موضوع کانال آگاه می‌کند؛ پس بهترین اسم برای کانال یوتیوب اسمی است که به محتوا یا جایگاه شما مرتبط و نزدیک باشد. همچنین اسم کانال یوتیوب، یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت کانال است؛ تا این حد که اگر ویدئوهای ارزشمندی هم برای کاربران تولید کنید، اما نام مناسبی برای کانال خود انتخاب نکنید، کاربران روی آن کلیک نمی‌کنند و شما هیچ بازدیدی دریافت نمی‌کنید.

با توجه به این توضیحات حتماً قبل از انتخاب اسم برای یوتیوب همه جوانب را بررسی کرده و با انتخاب یک اسم زیبا برای کانال یوتیوب هر روز مخاطبان بیشتری را به کانال خود جذب کنید. برای این که بتوانید به راحتی در یوتیوب مخاطب جذب کنید، نیاز است مطلب برند سازی در شبکه های اجتماعی را قبل از انتخاب اسم برای کانال یوتیوب مطالعه نمایید. انتخاب اسم مناسب برای کانال یوتیوب مشمول استراتژی‌های خاصی است که با آگاهی از آن‌ها مشکل شما در انتخاب اسم برطرف می‌شود. ما در ادامه قصد داریم به بررسی این استراتژی‌ها بپردازیم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از آن‌ها با ما همراه باشید.

استراتژی‌های انتخاب اسم کانال یوتیوب

برای انتخاب اسم برای کانال یوتیوب چند استراتژی اساسی را با هم بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید با پیروی از این استراتژی‌ها و انتخاب یک نام جذاب بازدید از کانال یوتیوب خود را افزایش دهید.

  1. استفاده از نام و نام خانوادگی

اولین نکته مثبت استفاده از نام و نام خانوادگی به‌عنوان اسم برای کانال یوتیوب، اعتماد کاربران به شماست. در این شرایط دو حالت وجود دارد.

  • اگر در حال حاضر تعداد سابسکرایبرهای کانال شما زیاد است و کاربران شما را می‌شناسند، بهترین انتخاب برای اسم کانال یوتیوب همان نام و نام خانوادگی شماست.
  • اگر سابسکرایبرهای کانال شما کم است و قصد دارید به شخصیتی شناخته‌شده تبدیل شوید، باز هم انتخاب نام و نام خانوادگی شما به‌عنوان اسم کانال یوتیوب بهترین گزینه است.

مزیت دیگر استفاده از این استراتژی صرفه‌جویی در زمان است؛ زیرا سبب می‌شود زمان زیادی را برای جست‌وجوی اسم مناسب بیهوده هدر ندهید، همچنین می‌توانید با ترکیب اسم خود با دیگر کلمات یک اسم خاص برای کانال یوتیوب خود بسازید.

 اسم برای کانال یوتیوب

FREE Business Name Generator: Company Name Ideas

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *